Újra felmerült a MÁV-káosz a győri fővonalon, így a utasoknak pótlóbuszok segítségével kell megoldaniuk az utazásukat.

A MÁV-nak sajnos nem sikerül egy hétig zökkenőmentesen üzemelnie a győri fővonalon, hiszen a közelmúltban történt felsővezeték-szakadás után most egy Tata és Tatabánya közötti biztosítóberendezés hibája nehezíti a közlekedést. Az érintett szakaszon pótlóbuszok biztosítják az utasok szállítását, míg a vonalon jelentős késések várhatók egészen estig, amint azt a MÁV hivatalosan is megerősítette.
A győri vasúti fővonalon szerda estig hosszabb menetidőkre és alternatív útvonalakkal közlekedő járatokra, valamint pótlóbuszos átszállásokra kell felkészülni. Az ok: Tata állomáson fellépett biztosítóberendezési hiba, ami jelentősen lassítja a vasúti közlekedést - tájékoztatta a Mávinform a vasúttársaság hivatalos weboldalán. Az érintett S10-es vonatok a következőképpen járnak: a budapesti Déli pályaudvar és Tatabánya, valamint Tata és Győr között különböző szakaszokon közlekednek.
Az InterCity, EuroCity és Railjet vonatok a fennakadás időtartama alatt Tatabányán, Vértesszőlősön, Tóvároskerten és Tatán is megállnak. A győri fővonalon, a fennakadás idején, minden vonatot helyjegy váltás nélkül lehet igénybe venni. Ezen időszakban a 760-as, 762-es, 784-es, 803-as, 804-es, 1850-es, 8432-es, 8435-ös, 8462-es és 8465-ös Volán-járatokon a vasúti jegyeket is elfogadják.
Hasonló a helyzet Miskolc és Nyíregyháza között is, ahol a késések bejelentése egészen a késő esti órákig tart, és a cég munkatársai akár pótlóbuszok igénybevételét is javasolják a problémák orvoslására.
Ahogy arról beszámoltunk, legutóbb négy nappal ezelőtt bénult meg a vasúti közlekedés ugyanezen a vonalon és pont ugyanezen a szakaszon, akkor felsővezeték-szakadás miatt.