Kreatív Online - A Noguchi három pályázattal is bejutott a döntőbe az IPRA Golden World Awardson.


A pályázatok közül kiemelkedik a láthatatlan veszélyek megelőzésére fókuszáló edukációs program, a Nyugati McDonald's újranyitása köré épített átfogó kampány, valamint a 170 éves Dreher Sörgyárak innovatív Employer Branding stratégiája.

A Noguchi három pályázattal jutott be a döntősök közé az IPRA Golden World Awardson, amely a PR szakma legrangosabb elismerése, sokak által az Oscar-díjhoz hasonlítva.

A következő kategóriákban jutottak tovább a kampányok:

Nyugati téri McDonald's - Egy ikon újraéledése (McDonald's Magyarország)

A magyar McDonald's éttermi átalakítási programjának záró szakaszában megújították a Nyugati téri egységet, amelyet a világ egyik legszebb Mekijeként tartanak számon. A felújítás során innovatív megoldásokat alkalmaztak, amelyek páratlanok a McDonald's globális hálózatában, mindeközben megőrizzük az épület klasszikus vonásait. Az ügynökség ezt a kettősséget ügyesen tükrözte a kommunikációs stratégiában is. A különleges étteremfelújítás nemcsak Magyarországon, hanem világszerte 31 országban felkeltette a figyelmet, többek között olyan neves médiumok, mint a Daily Mail, a Metro, a Mirror és a New York Post is írtak róla. Sőt, az NBC reggeli talk show-jában is terítékre került a "Nyugati", így széleskörű nemzetközi érdeklődést generált.

Rejtett fenyegetések ellen, látható biztonság (Egis)

A szülők számára elengedhetetlen, hogy alaposan figyelemmel kísérjék gyermekeik biztonságát, hiszen a fizikai kórokozók mellett számos más rejtett veszély is fenyegetheti őket. Miközben a Betadine oldat jellegzetes színével megbízható védelmet nyújt a kórokozók ellen, felmerül a kérdés: mi a helyzet azokkal a láthatatlan fenyegetésekkel, amelyek a lelket érintik, mint például az online bántalmazás, amely a fiatalok körében sajnos már egyre gyakoribb? A kampány keretében, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével a Betadine aktív párbeszédet indított a digitális gyermekbiztonság érdekében. Céljuk, hogy hidat építsenek a probléma és annak felismerése között, ezzel láthatóvá téve az eddig észrevétlenül maradó kihívásokat.

A 170 éves Dreher Sörgyárak egyedülálló Employer Branding stratégiájával nem csupán a sörfőzés hagyományait őrzi, hanem a jövő munkahelyi kultúráját is formálja. A vállalat elkötelezett amellett, hogy vonzó és inspiráló munkahelyet biztosítson munkavállalói számára, ami összhangban áll a sörgyártás iránti szenvedéllyel és a kiválóságra való törekvéssel. A Dreher Sörgyárak nemcsak a termelésre, hanem a tehetséges munkaerő fejlődésére és jólétére is hangsúlyt fektet, miközben a hagyományos értékeket modern megközelítéssel ötvözi. A cég stratégiája a közösségépítésre és a munkavállalók elköteleződésére épít, így egy olyan környezetet teremt, ahol mindenki megtalálhatja a helyét és hozzájárulhat a sörgyártás jövőjéhez.

A Dreher Sörgyárak 170 éves múltja révén a magyar ipar egyik legkiemelkedőbb és legmeghatározóbb szereplőjévé vált. Az évtizedek során átélt történelmi események és a folyamatos technológiai fejlődés alapjaiban formálták a vállalat kultúráját és munkáltatói szemléletét. 2017-ben a Dreher vezetői csapata új irányvonalat határozott meg: a "Drehertől-Dreherig" filozófia jegyében a hagyományok tisztelete és a modern megközelítések ötvözése vált a középpontba, amely minden területen, így a HR stratégiában is megnyilvánul.

A filozófia szellemében megvalósított integrált kommunikációs megoldások – mint például a Dreher Sörgyárak nagyköveteiként tevékenykedő munkavállalók, a munkavállalói jólét előmozdítása, a szakmai fejlődés támogatása és a közösségépítés – mind azon célt szolgálják, hogy a dreheri örökség valóban büszkeséggel és elkötelezettséggel töltse el a munkatársakat.

Related posts