A magyar utasok is órákon át várakoztak a reptéren, miután egy technikai probléma lépett fel.

Szerda délután a brit Nemzeti Légiforgalmi Szolgáltató (NATS) technikai problémája következtében súlyos zűrzavar keletkezett a légtérben.
A hiba utasok ezreit és több mint száz járatot érintett: volt, amit töröltek, volt ami jelentős késéssel indult vagy érkezett. Ez magyarokat is érintett, köztük egy nyaralásból hazatérő magyar anyukát, aki a hatéves kisfiával utazott vissza Nagy-Britanniába.
Egy magyar édesanya, Bonyai Bianka, és hatéves kisfiának nyaralása az olasz Riminiben izgalmakkal teli élmény volt, ám a hazautazás során nem várt fordulatokkal kellett szembenézniük. Az angliai Stansted repülőtérre tartva a Ryanair SMS-t küldött, amelyben késésről tájékoztatták őket. Kezdetben csupán másfél órás csúszást jeleztek, ám ez a várakozás idővel majdnem két órára nőtt, mire végre be tudtak szállni a gépbe. A fedélzeten aztán figyelmeztették az utasokat, hogy ha nem sietnek a helyük elfoglalásával, és a repülő nem emelkedik a levegőbe tíz percen belül, akkor további egy órás késésre lehet számítani. Végül a Ryanair járata helyi idő szerint néhány perccel este tíz előtt emelkedett a levegőbe, és a család izgatottan várta, hogy végre hazaérjenek.